Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Γράμμα Gourmet


Τρίτη-Πέμπτη μακαρόνια καταντήσαμε καρδιά μου...
Το ξέρεις;
Τι ωραια που ζούμε με τα ναρκωτικά γίναμε...
Το βλέπεις;
Κ τώρα μούγκα το πρόβατο μες τη στάνη βολτάρει κ ψαχνει να βρει χορτάρι να φάει να στανιάρει...
Μου στριψε κ ένα κουμπί κ έγινα πάλι κοπρόσκυλο στα λέω να μαθαίνεις...
Άσε που είναι δώρο άδωρο ν αλλάξεις χαρακτήρα τραγουδά κ ο Σωκράτης στην αρχική...
Αλλά το ξέρεις κ αυτό...
Είναι κ αυτός ο πούστης ο Ερμής ανάδρομος...σκατά,κουβέντα δεν μπορούμε ν αλλάξουμε...
Ασφάλεια δεν είμαι...
Σταθερότης ούτε κ απ αυτό...
Τα τιμώ τα φτερά μου κ είμαι ακόμα πεταρκούδα με τα ούλα μου...
Κανόνες συμπεριφοράς δεν μενουν πολλοί ακόμα...
Κ την ηθική μου την έστειλα να βαφτήσει τα φύλλα απά στην Πάρνηθα...
Εσύ πού είσαι;
Δεν πειράζει...εμένα τίποτα δεν με πειράζει...μόνο κάτι φασόλια μιά φορά σε μιά κατασκήνωση...
Κέρδισε κ ο ΠΑΟΚ τον Πανσεραϊκό...
Κ μου λειψες κάποια στιγμή πολύ...
Κ τό ζησα το συναίσθημα...
Ωραία ήταν...
Θα το ξανακάνω...
Ξεκίνα εσύ το καράτε,ν αρχίσω εγώ την τακτοποίηση γιατι δεν μας ΄βλέπω καλά...
Χαμογέλα...
Τώρα...
Σ αφήνω πάω να βάλω να φάω...
θα τα πούμε...